Lilypie Maternity tickers

17.4.2013

Miehellä menee kohta hermot :DD

No otsikkokin sen kertoo, että olen vauhdissa taas ja joku ihme sisustusinto on tänne laskeutunut. Tiliä, kun katsoo, niin ei olis mitään lupaa tällaiseen, mutta.. :D Oon pitkään kiroillut, kun mun kaikki meikit, hiusharjat ym on tuolla vaatekaapissa sekaisin enkä löydä enää mistään mitään. Ja tämän vuoksi ei kauheesti edes tee mieli meikkailla, kun menee jo tavaroiden etsimiseen kauheesti aikaa. Koetin pitää niitä laatikossa, mutta se oli yhtä sekaisin ja tyttö kävi sitten aina salaa hakemassa jos jonkinlaista meikkiä naamaansa. :D

Ostin sitten tori.fi -sivustolta edullisesti kaksi täysipuista pientä lipastoa, johon toiseen saan omat tavarat ja toiseen vaikka vauvan vaatteet. :) Kerroin tästä ostoksesta miehelle ja sehän riemastui. :D Etenkin, kun ajattelin, että jos maalaisin ne vaaleammiksi. Vitsailin sitten, että mies joutuu ne maalaamaan. Vaikka en mä antais sen tehdä mitään tollaista. :D Lisäksi naapurilta saadaan tytön huoneeseen vielä yks laatikosta ihan ilmaiseksi, jonne menee sitten leluja piiloon. :) Tänään taas siivottiin lapsen huone ja jo se hetkessä levitti lisää leluja lattialle. Lapset ei selkeästi tykkää, että niiden huoneessa on siistiä. :D Äidit taas toivoisi ihanan harmonista lastenhuonetta.

Yksi asia, josta mun on pitänyt avautua on sellainen, että me kun asutaan kaupungin vuokra-asunnossa ja nyt 7 viikkoa sitten huomattiin, että kylppärin lattiamaton alla on vettä ja lattia kupruilee kivasti. No ilmoitin heti huoltoon, että tulevat katsomaan ja oletin, että niillä on oikeasti kiire tollaisten asioiden suhteen. No huoltomies kävi ja eihän se osannut mitään tehdä, laittoi vaan vähän tiivisteainetta ympäriinsä. (PRKL!!) No sitten soitin uusiksi huoltoon ja käskin yhdistämään isännöistijälle, joka sitten epämääräisesti selosti siellä, että olenko laittanut sähköpostia ja voi kun heillä on niin kamalasti samanlaisia tapauksia ja plaaplaa. No sanoin sitten, että me ollaan yli kuukausi nyt odoteltu, että jotain tapahtuu ja vedet on kohta naapurissa, jos ei kukaan tee mitään. Lupasi sitten ilmoittaa mun tiedot jollekin kartoittajalle, jonka piti soittaa jo melkein kolme viikkoa sitten mulle, eipä ole kuulunut. Oon koettanut soittaa uudestaan isännöistijälle, mutta puhelu ei vastaa eikä kukaan soita takaisin. Mulle ihan paskan hailee tuleeko ne vai ei. Naapurillekin ilmoitin, että jos niiltä alkaa tippua vettä katosta, niin voi sit syyttää kiinteistöyhtiötä. :DD Eniten mua risoo, että jos ne tuleekin sitten ennen kesää, kun suihkua alkais tarvita enemmän. Nyt varmaan tämän tekstin jälkeen laitan kirjallista postia suoraan isännöitsijälle. Voiko ne VAAN unohtaa tällaiset asiat, vaikka olen monta kertaa kysellyt perään. Uskomatonta!

No menenpä tästä nyt tasaamaan verenpainettani hetkeksi. :D Palaillaan taas. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti