Lilypie Maternity tickers

8.3.2013

Esikoisen odotus vs. kuopuksen odotus

Rv 16 ja maha oli iso!
Mä en tajua miten ihmiset kommentoi löysempi paita päällä, että "mitä ootko sä raskaana muka?!" :D
Rv 38+5, kun vatsa alkoi ottaa spurttia ja se oli ihan jättiläinen  40+5 :D , josta mulla ei ole edes kuvaa.

Esikoisen odotuksesta muistan, että tietyt ruuatja asiat maistui/oli ihania ja tietyt etoi.

Maistui:
- hedelmät
- roskaruoka (ah rasvan tuoksu! <3)
- suolaiset
- karkki ja suklaa loppuaikaan, liiankin hyvin
- nuudelit
- kiinalainen ruoka
Etoi:
- salaatit suurimmaks osin, kurkku, tomaatti. Väkisin joutui syömään
- valkopippuri
- jauheliha
- miehen Axe dödö
- haisevat ihmiset kaikkialla :D


Tässä raskaudessa:

Maistuu:
- hedelmäsalaatti
- salaatti, tomaatti
-suolaiset ruuat
- kiinalainen ruoka

Etoo tai ei tee mieli:

-karkki, makeat
- jauheliha, jo pelkkä katsominen yököttää
-valkopippuri
- nuudelit

Saattoi olla muutakin ja voin sitten lisäillä, kun tulee mieleen. Mut hei MULLA EI OLE HUONO OLO!! :D Iiks nyt, kun tän sanoo, niin kohta se alkaa tietty.

Oon valitellut jo viikon kuinka mun ei tee yhtään mieli syödä! Jos alan valmistaa ruokaa, niin kun ruoka on valmis, ei vaan yksinkertaisesti tee mieli syödä. Ja niinä kertoina, kun ruoka maistuisi vatsa ilmoittaa tosi pian, että on täynnä. Tosi ärsyttävää. :D Mä rakastan ruokaa ja kaipaan sitä, että joku maistuisi joltain. Kaloreita tulee päivässä varmaan tosi vähän, mutta oon sitten väkisin koettanut syödä ja aina välillä tankannut, kun ruoka maistuu. 

Muilla samaa ongelmaa?

Paino ei ole liikkunut minnekään ja aina, kun tulee puol kiloa takas, niin se häviää taas. Eli paino liikkuu 72 kg:ssa edelleen. Mutta hyvä näin. :)

Sori mun kauniit kireät pikkarirajat :D
Mun ei varmaan tarvii viel aikoihin odotella, että maha näkyisi kellekään.

12+5
Tarviin selkeästi oman kuvaajan, kun joutuu vinossa seisomaan, että  saa kuvan :D

No niin nyt pienen pakkasesta löytyneen omatekoisen pitsapalan, mokkapalan ja pari melooni siivua syöneenä lähden jatkamaan taas näitä kotitöitä. :)

Mukavaa viikonloppua kaikille! Ai, että nää viikon menee nopeasti!!

Terhi









2 kommenttia:

  1. Mulla oli ihan samaa tossa vaiheessa, aina kun sai ruuan valmiiks niin ei tehnykään mieli syödä enää. Muutenkin kuvotti sairaasti koko ajan.. Sainkin ensimmäiset raskauskilot puntariin vasta viime neuvolassa rv 22, kun paha olo oli helpottanut. Nyt on ihanaa, kun ruoka taas maistuu!. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo :D nytten tulin just kotiin töistä ja mies tekee ruokaa ja mua vaan yököttää toi hajukin :D ja itse vielä hakusin just tätä ruokaa tänään. Huomaan kyllä, että niinä päivinä, kun on menossa eikä pääsekään heti syömään, niin tekis mieli syödä koko ajan, mutta kun kotiin tai ruuan ääreen pääsee niin yök. :D

      Poista