Lilypie Maternity tickers

14.3.2013

Mammavaatteita ja pinkit tossut!

Tämä päivä on mennyt vähemmän energisissä tunnelmissa. Lähdettiin heti aamusta kaupoille, kun mulla ei ollut enää kuin yhdet housut, jotka ei kiristä ja nekin liian löysät.

No shoppailukaveri oli onneksi pirteä ja saatiin homma hoidettua tunnissa. Saaliina tällaisia juttuja.

Mama-housut

Mama-housut

Alennuksessa ollut mekko. Huh näyttää maha isolta :D

Sori kännykkäkuvat, mun kuvaaja on töissä vielä. :D Olipas kiva löytää itselle sopivia vaatteita. Vanhat paidat alkaa jo kiristää rinnalta ja vatsalta.

Ruoka on maistunut taas vaihtelevasti. Söin tänään sellaisia lihataskuja ja ranskalaisia. Nyt närästääkin mukavasti. :) Hartiat on jumissa ja päätä särkee. Neiti kiukuttelee ja huh.... Muuten päivä on ollut jees, mutta kyllä tää elämä raskaana ja 2-vuotiaan touhutädin kanssa on välillät tosi uuvuttavaa. M utta pitää nyt nauttia, kun vielä pystyy!

Paino on tippunut hetkessä kilon, vaikka oon koittanut syödä tasaiseen koko ajan ja välillä enempikin. Mutta niin mä laihduin esikoisestakin, tosin pahoinvoinnin takia ja tosi alussa. 

Meillä alkoi jo kevät, ainakin parvekkeella. :D Saa nähdä joutuuko nostamaan yöksi sisälle kukat.

Neidin uudet kengät. Nyt ne on kaapissa, kun tuli kauhee huuto, kun piti ottaa sisällä ne pois. :)

Nyt mun aivot on sen verran jumissa, ettei juttu luista. Ja kauppalistaakin pitäis alkaa miettimään. Huoh. :)

Terhi


P.S. Ootteko muut jo saaneet sydänääniä kuuluviin tässä mun viikoilla 13+? Sunnuntaina tulee 14 täyteen. En  ole vielä kuullut, muuta kuin varmaan vauvan liikahduksen, kun kuului sellainen "viuh" vaikka doppler oli paikallaan.



1 kommentti:

  1. Eikä! :D Mä kännykällä poistin sen kommentin :/ kiitos kommentista silti.

    Joo nyt ei saa neidin kengiä enää jaloista pois! Ja vain pinkit kelpas. :D

    Mäkin muistaakseni esikoisesta sain. Mulle heräs epäilys, että toi mun serkulta saama doppler on hajoamassa. En tiedä miten vanha se on, mutta vaihdoin pariston ja alkuun kuuluu niin kovaa suhinaa, että korvissa vihloo. Sitten ääni himmenee enkä saanut enää omaa valtimonsykettäkään kuulumaa. Mut pitää uskoa, että kaikki hyvin ja jtn liikettä siellä tuntuu, kun ei mun suolisto voi olla noin alhaallakaan :)

    VastaaPoista