Lilypie Maternity tickers

13.3.2013

Voihan viemärit!

Joo en mä tiedä enää ton otsikon jälkeen, että pitäiskö kertoa, mitä kaikkea olen tänään touhuillut! :D

Oon ollut hiljaa, koska illat on menneet töissä ja päivät nukkuessa. Eilen olin kotona 22.30 pitkän uimaopetusmaratoonin jälkeen. Hyrr vieläkin paleltaa ajatus siitä, että vietin hallilla 5 h. :) Tänään aamulla sitten 7.00 ylös. Armoa ei anneta edes äidille, joka käy töissä. No pakko on nousta, kun mies lähti vielä aiemmin töihin. :)

Taisin vielä aamulla torkkua vähän aikaa, kun katseltiin PikkuKakkosta. Sitten naapurin poika oli täällä tunnin hoidossa. Puolet ajasta oli kinastelua, huutoa ja... no kyllä noi ipanat hetken leikki nätisti. Tais olla molemmat tosi väsyneitä. Tyttö nukkui melkein 3 h päikkärit, kun mä en malttanut herättää sitä. :D Enkä yleensä ikinä herätäkään kesken unien, ellei mene jo yli 3h. Normaalisti nukkuu siis 2 h päikkärit.

No mä sitten ihmettelin kauheeta löyhkää meidän keittiössä ja päätin alkaa putkimieheksi. Avasin kaikki putket ja kyllä, meinasi muutaman kerran kirjaimellisesti ykä lentää! Onneksi mulla ei ole ollut pahoinvointia nyt, joten pystyin ton tekemään. Sanon kyllä, että toi on miestenhommaa! Musta ei ikinä tule putkimiestä. :D Oli sen verran järkyttävä kokemus, että ei enää vähään aikaan kiitos. No sitten putsasin vielä pikkuvessan lavuaarin putken, kahvinkeittimen, roskiskaapin ja mitäs vielä... niin pesin pari ikkunaa. :D

Mutta nyt voin onnellisena mennä keittiöön eikä heti ala etomaan, kun siellä ei enää haise. :) Sain hirveesti aikaiseksi tänään, vaikka aamulla olin ihan flunssainen. No huomenna sit kostautuu tämä tän päiväinen riehuminen.

Ulkona tuli käytyä ja parvekkeella ulkoiltiin myös hetki. =)

Kuva on toiselta päivältä, mutta tällaiselta siellä nyttenkin näyttää. Kauheesti turhaa roinaa!
Ja juu mulle koitti jo kevät ja levitin aiemmin noi puurallitkin. :D Jotka tosin menee kesällä vaihtoon.
Kerran oli jo niin ihanan keväistä <3
Emmi osoittaa oravien puuta!

Nyt painun nukkumaan, ettei mene huominen taas kärvistellessä väsyneenä. Koetan palailla huomenissa ja kertoilla vähän jotakin muuta.


Mukavaa viikonjatkoa kaikille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti