Lilypie Maternity tickers

27.2.2013

Mihin tän mahan laittaisi?!

Noniin mä nyt ajattelin sitten laittaa kuvan tästä mun vatsasta tällä hetkellä. Jos tästä mut joku nyt tunnistaa, niin ei haittaa. :) Kuva otettu nyt illalla eikä turvotusta ole. Tai no on kai sitä, mutta ei niin pahasti, että ahdistaisi. :D Me voitais ihan hyvin kertoa ensi viikolla kaikille, mutta olis hauska testata kuinka kaun pystyy salailemaan. :)

Tänään on siis rv 11+3, jos laskettuaika pitää yhtään paikkansa. Maha ei niinkään kuvissa näy, mutta ylhäältä katsottuna hirvittää aina, että miten paljon se sitten eroaa mun aiemmasta mahasta. :D


Tässä näkyy vaan, että kohdun kohdalta on noussut 

Kauhee mun peppu on iso, varmaan alkaa sekin levitä :D Tää on vielä sellanen normaali, vatsa, mut...

Kun kuvakulma vähänkin muuttuu niin!
Ok no ei näiden pitäisi vielä näyttää raskausmahoilta, mutta  turvotuksen kanssa toi on 5 kertaa  isompi!


ja istuessa! Siis mistä tää on tähän tullut :D No ehkä mua sittenkin turvottaa.

Tässä nyt näitä mahoja. Hieman oon hoikempi (en hoikka :D) kuin esikoista odottaessa, paino ei oo noussut kuin ehkä puoli kiloa, kun se muuttuu koko ajan. Painoa on siis nyt 71,5 kg, kaikki pöhötys vaan keskittyy tohon vatsaan!


Nyt pitää sulkea tietokone, kun käytän tätä tv:llä ja neidillä menee hermot! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti